wtorek, 15 lipca 2014

15/07/14










Kierunek Sopot! Podróżuję po całej Polsce... jeszcze tydzień temu Wrocław, potem Warszawa a teraz odpoczywam nad morzem. Byłam na premierze teledusku xxanaxx a w weekend zaliczyłam kolejną przejażdżkę na Wake Parku w Bydgoszczy. Mam zamiar nauczyć się paru trików do końca wakacji i pokonać strach przed upadkami :) Trzymajcie kciuki! Do usłyszenia wkrótce.. buziaki! 

fot. Vjolca Behluli



BLUZA / SWEATSHIRT - DIVERSE
SPODENKI / SHORTS - TALLY WEIJL
BUTY / SHOES - VANS

5 komentarzy:

  1. 5 to moje ulubione <3 Zazdroszczę tego morza! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluza i paznokcie! :D
    bardzo ładnie wychodzisz na zdjeciach :))

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia <3
    Taki śliczny uśmiech :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej piekne zdjecia !
    Masz sliczne wlosy :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń