niedziela, 15 lutego 2015

15/02/15










Hej kochani! Wiem, że dawno mnie tu nie było ale ostatnio nie mam czasu na zdjęcia w plenerze i swoją uwagę skupiam głównie na filmikach na YouTube. Co jakiś czas będę starała się wrzucać tu jakieś zdjęcia i dawać znać co się u mnie dzieje. Ja właśnie zaczęłam moje ferie i mam parę pomysłów, szczególnie na "snowboardowe" stylizacje dla fanów zimowych sportów. Buziaki!




Mój kanał na YouTube - [ Agnieszka Szkatulska ] - [ KLIK ]

BLUZKA - PEPCO
POMADKA - GOLDEN ROSE 

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja bluzka. W jakiej cenie ją kupiłaś?
    Pozdrawiam, Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Oglądałam dużo Twoich filmików i w wielu mówisz o kosmetykizameryki.pl ... przeczytałam dużo opinii w internecie i zdania są podzielone; niektórzy mówią że za taką cenę jedynie podróbki albo przeterminowane kosmetyki..Bardzo proszę Cię o szczerą odpowiedź czy warto zamawiać bo chciałabym zrobić grubsze zakupy a nie chcę wyrzucić pieniędzy na marne. Z góry bardzo Ci dziękuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie oglądam filmik hehe ;)

    OdpowiedzUsuń