poniedziałek, 30 czerwca 2014

30/06/14




Inspiracje.. Dla każdego z nas to słowo oznacza coś zupełnie innego. Ja dzięki temu odnajduje nowe pomysły na outfity, filmiki, posty na bloga czy zwyczajne życie. Pierwszy kolaż różni się od drugiego, natomiast oba nawiązują do tematu wakacji. Opalone ciało, zachody słońca, chłodne wieczory i czas na odnajdywanie samego siebie. Właśnie teraz jest okres w, którym powinniśmy poświęcać się naszym pasjom, cieszyć się chwilami spędzonymi z przyjaciółmi i podróżować w nieznane.

Moja przygoda rozpoczyna się jutro.. Dwa lata temu byłam na obozie w Hiszpanii i poznałam tam cudowne osobowości. Jedną z nich jest dziewczyna o imieniu Vjolca. Urocza, i pełna wdzięku. Minęło tyle czasu a nasz kontakt opierał się jedynie na rozmowach przez internet. Mimo tego jesteśmy bardzo zżyte i nie wyobrażam sobie dnia bez rozmowy z nią. Dziś czeka mnie sporo pracy.. muszę się spakować, załatwić parę spraw i nagrać coś dla was. Zapowiada się tydzień pełen wrażeń i cudownych chwil z moją cudowną przyjaciółką. Już nie mogę się doczekać! 

4 komentarze: