niedziela, 29 czerwca 2014

29/06/14






Uwielbiam budzić się z myślą, że cały dzień mam tylko dla siebie i nie czekają na mnie żadne szkolne obowiązki. Zaczęły się wakacje co znaczy, że mam dużo pracy! Blog i YouTube będą nieodłączną częścią mojej codziennej rutyny. 

Powyżej możecie zobaczyć efekty pracy z moją znajomą. Gdyby nie pomoc moich przyjaciół nie założyłabym bloga. Pamiętajcie.. każdy z was tworzy go razem ze mną.  Dzięki temu piszę, nagrywam i robię to kocham.






KOSZULA - F&F
SPODNIE - NEW LOOK
BUTY - NIKE PEGASUS 30
KURTKA - ZARA
BlUZA - URBANFLAVOURS

SUMMER FASHION LOOKBOOK -  https://www.youtube.com/blackfashion007




10 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meeega zdjęcia! <3 szykuj się na relację z sopotu hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nakręcimy dużo vlogów, lookbooków i innych filmików! aaa już nie mogę się doczekać <3

      Usuń
  3. Agnieszko!
    Jesteś świetną dziewczyną, śliczną i z pasją, a to naprawdę ważne żeby robić coś, co się lubi. W każdym Twoim poście, na każdym zdjęciu i na każdym filmiku widzę w Twoich oczach szczęście i radość z tego, co robisz. na youtubie widziałam wiele filmików, oglądałam wiele osób które dzieliły się tym, co miały, ale tylko u Ciebie dostrzegłam satysfakcję i spełnienie.

    rób to co kochasz i nigdy nie przestawaj.

    szantii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wątpiłam we wszystko co robię.. a teraz mam cel. Mam chęć zrobienia tego na czym zawsze mi zależało. Dzięki temu otworzył mi się nowy świat.. pierwszy raz usłyszałam tyle miłych słów od innych w tak krótkim czasie. Dziękuję za to co napisałaś! Buziaki :*

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, stylizacja wpada w oko :) ! Podobają mi się Twoje szalone kolorowe końcówki- świetny patent :) Pozdrawiam !

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szalone końcówki jak i ich "właścicielka" <3 haha :)

      Usuń
  5. Super stylizacja, a zdjęcia miodzoo. Jesteś bardzo ładna. Bardzo dobrze, że założyłaś bloga, bo ewidentnie się do tego nadajesz. Czekam na pierwszy filmik! :)
    Pozdrawiam.
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję :* Filmiki już są! Link: https://www.youtube.com/channel/UCFBlH4j_J8MXp-B_cimjchA

      Usuń