wtorek, 24 czerwca 2014

24/06/14


    
    Mam na imię Agnieszka w maju skończyłam 18 lat i mieszkam w Bydgoszczy. Od niedawna prowadzę kanał na YouTube a dziś przyszedł dzień w, którym postanowiłam założyć bloga! Często uciekam w świat  marzeń i snuje tajemne plany do których spełnienia dążę. Pragnę w przyszłości pracować w świecie mody, makijażu albo w jakikolwiek sposób być związana z tym co kocham. Snowboard.. muzyka. Uwielbiam śpiewać, tańczyć, grać na gitarze i oczywiście jeździć na desce. Śnieg, góry i cudowna melodia w rozchodząca się uszach. Często wzbudza to we mnie różnorakie emocje i popycha w stronę świata, który sobie wymarzyłam. 
     
    Moje wpisy nie będą idealne.. nie jestem poetką ani wykształconą polonistką tylko.. zwykłą dziewczyną, która chce spełniać swoje pragnienia. Postaram się dzielić z wami wszystkimi rzeczami: przez modę, świat kosmetycznych nowości po moje życie i zainteresowania. Każdy, który poświęca choć chwilę na spędzenie czasu na moim blogu lub kanale AGNIESZKA SZKATULSKA jest dla mnie ogromną radością i zaszczytem, że aż tu dotarliście w tej skrajnej dobie internetu gdzie takich profili mamy tysiące a to akurat MNIE wybraliście. Dziękuję za każde miłe słowo tutaj jak i w życiu prywatnym. Daje mi to ogromną radość i chęć do działania. Zapraszam więc was moi kochani na długą podróż po moim magicznym świecie.. buziaki! 



Możecie mnie znaleźć również na: 








3 komentarze:

  1. Super zdjęcie! powodzenia w spełnianiu marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga przede wszystkim. :)
    i zgadzam się z pierwszym komentarzem, cudowne zdjęcie wrzuciłaś. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń