środa, 25 czerwca 2014

25/06/14

   


Witajcie kochani! Za chwilę wybije godzina 14:00 a ja nadal siedzę w piżamie i przeglądam internet nie ruszając się z łóżka.. Mnóstwo pomysłów co chwila wpada mi do głowy. Już nie mogę się doczekać aż to wszystko zacznę realizować! W wakacje nagram sporo vlogów na mój kanał, a przy pomocy kochanych przyjaciół uda mi się zrobić dużo zdjęć na bloga! Minął zaledwie jeden dzień a ja już usłyszałam tyyyle miłych słów od was, że aż buzia mi się cieszy!!

    
Zaraz wybieram się na miasto i zakupy do SuperPharm, ponieważ tylko dziś jes -50% na różne kosmetyki.. między innymi: Nivea, Dove, Garnier, Maybeline czy Tołpa, także może jeszcze i wy załapiecie się na promocję! Życzę wam miłego popołudnia i przesyłam tysiące uścisków w waszą stronę! Buziaki! 
    

3 komentarze:

  1. Piękne włosy :) Zapraszam do mnie http://karlaaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Chciałabyś może kiedyś wybrać się na sesję zdjęciową? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że tak! Napisz do mnie na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń